Inspire me
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


We stand right here so come and fuckin' get us.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Höpinätopic

Siirry alas 
+5
Mariri
Repsu
freyan
Chris
Sadejulia
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Repsu

Repsu


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 13.05.2013
Paikkakunta : Juankoski

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptyMa Toukokuu 20, 2013 6:19 pm

hyvvee kuuluu:) ja eilinen hyvin ja tää päivä niin ja näin:) ja paino nous kilon ja taas laski kilon:D sulle??Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Chris

Chris


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 07.05.2013

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptyMa Toukokuu 20, 2013 6:32 pm

hienoo!(:

ei mitenkää erikoisen hyvää..ruokaa tullu ahdettuu sisään vaikka kuinka ja pikkuinen masennus ja ahdistus koputtelevat olkapäätä
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pretttygirlsdonteat.blogspot.fi/
Repsu

Repsu


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 13.05.2013
Paikkakunta : Juankoski

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptyMa Toukokuu 20, 2013 6:50 pm

Sad( onks muuten olo ok? Surprised
jaksele pikkune:3
Takaisin alkuun Siirry alas
Chris

Chris


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 07.05.2013

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptyMa Toukokuu 20, 2013 8:24 pm

juu kai :/
kiitos :3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pretttygirlsdonteat.blogspot.fi/
freyan

freyan


Viestien lukumäärä : 32
Join date : 12.05.2013
Ikä : 31

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 21, 2013 10:46 am

No mä olin eilen iltalenkillä ja joku sitte päätti huutaa mulle et "Saatanan läski" Pisti kyllä juoksemaan nopeempaa vaikka heikotti ja tuntu et sumenee silmissä. Tuli taas todistettua et kaupungissa juokseminen on perseestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Repsu

Repsu


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 13.05.2013
Paikkakunta : Juankoski

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 21, 2013 6:33 pm

...aika reiluja nuo ''niin laiheliinit ihmiset'' mulla->koko päivän ollu paastoo ja extra liikkumiset..->muuten iha helvetin huonosti..
Takaisin alkuun Siirry alas
Repsu

Repsu


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 13.05.2013
Paikkakunta : Juankoski

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptyKe Toukokuu 29, 2013 7:54 pm

ootan ens viikkoo c: 5 pv leirii-> ilman ruokaa liikkumista yli 2h päivässä:3 miten teil mennee??---tylsäää...painooki lähteny:))
Takaisin alkuun Siirry alas
freyan

freyan


Viestien lukumäärä : 32
Join date : 12.05.2013
Ikä : 31

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptyKe Toukokuu 29, 2013 8:57 pm

Mul on menny huonosti, oon sortunu syömään ihan miten sattuu ja painoa tullut lisää. Ei nyt iiihan hirveästi kuitenkaan, onneksi. Pitäis saada tää paino laskuun taas.
Takaisin alkuun Siirry alas
Repsu

Repsu


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 13.05.2013
Paikkakunta : Juankoski

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptyTo Toukokuu 30, 2013 7:17 pm

no hööh;( mut kyl se sit siitäSmile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mariri




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 28.05.2013
Ikä : 31

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 31, 2013 2:49 pm

Argh, vedin sitten pussillisen sipsejä tänään, vaikka piti olla syömättä. Jos sitä vaikka yrittäis paastota viikonlopun, nyt kun kämppiskään ei ole täällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Repsu

Repsu


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 13.05.2013
Paikkakunta : Juankoski

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptyKe Kesä 19, 2013 9:06 pm

wuhuu...fiilikset on ''vittu ranteet auki ei kukaan välitä''!!!oh veery nice.....
Takaisin alkuun Siirry alas
sarraahh




Viestien lukumäärä : 19
Join date : 03.07.2013
Paikkakunta : Kaukana

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptySu Heinä 14, 2013 8:13 pm

hahah, mää olin tänään kaverilla ja vedin kaikenlaista mättöö.. Joten huomenna syömättä..? Rolling Eyes 
Takaisin alkuun Siirry alas
fattboy

fattboy


Viestien lukumäärä : 5
Join date : 30.07.2013

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptyTi Heinä 30, 2013 6:22 pm

harmi et tääl on näin hiljasta :/

ihan kauheesti ahistaa... miks oon näin läski. miks en voi hillitä itteeni ku alotan syömisen.. 161cm/44kg...
Takaisin alkuun Siirry alas
Izicis
Admin
Izicis


Viestien lukumäärä : 20
Join date : 07.05.2013
Ikä : 31

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptySu Elo 11, 2013 6:41 pm

Hiljaisuus lienee osittain minunkin vikani, en ole ehtinyt pitää foorumia yllä kun on ollut menoa ja olen taas varmaankin lihonnut ties kuinka paljon, kun tyttöystävä oli täällä pari viikkoa -.-
Mutta koetan jälleen olla aktiivisempi ja tehdä foorumista mukavamman paikan ja katsellaan jos löytäisin jotain hauskoja topic-aiheita, joista jutella/kyselyitä tai vastaavia joita täytellä ja joilla opittaisiin tuntemaan toisemme paremmin ja tukemaan toisiamme Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://come-and-fuckin-get-us.blogspot.fi/
Repsu

Repsu


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 13.05.2013
Paikkakunta : Juankoski

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptyTo Tammi 16, 2014 9:05 pm

Onpas täällä kuollutta...ite olin hetken poissa..koska porukat rupes vahtaamaan kaikkea mitä tein. Paino nous 3 kiloo ja nyt laskenut 2 kiloo.. yritys päästä 35kg. Toivottavasti tää paikka heräis taas!Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Izicis
Admin
Izicis


Viestien lukumäärä : 20
Join date : 07.05.2013
Ikä : 31

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptyMa Kesä 20, 2016 5:51 pm

Ajattelin nyt taas koettaa herätellä paikkaa henkiin ja saada samalla itseäni jälleen niskasta kiinni.

Mikäli foorumille muita kiinnostuneita yhä etsiytyy, niin mitä kuuluu? Millä mallilla elämä on tällä hetkellä? Smile

Ja mikäli jostakusta tuntuu, että foorumilta puuttuu joitain keskustelualueita, voi vetää minua hihasta. Jos taasen joku mieleinen topic on jäänyt toistaiseksi luomatta, niin joka alueelle saa jokainen jäsen vapaasti luoda uusia keskustelutopiceja.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://come-and-fuckin-get-us.blogspot.fi/
Sangre




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 26.06.2016
Ikä : 20

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptySu Kesä 26, 2016 11:02 pm

Moi Smile Itelleni kuuluu huonoo, taas. Mitä sulle kuuluu? Elämä aika sekavaa täl hetkel ku tullu tehtyy muutama virhe mut eiköhä se täst Very Happy Mites sun elämä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Izicis
Admin
Izicis


Viestien lukumäärä : 20
Join date : 07.05.2013
Ikä : 31

Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 EmptyMa Heinä 11, 2016 8:04 pm

Aika sekavaa on itselläkin, lähinnä rakkausrintamalla, mutta koetan kans uskotella itelleni että tästä selvitään :'D
Ja tullut toki lihottuakin pari kiloa, mistä nyt pitäis päästä eroon jahka saisin otettua itseäni niskasta kiinni x)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://come-and-fuckin-get-us.blogspot.fi/
Sponsored content





Höpinätopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpinätopic   Höpinätopic - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Höpinätopic
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Inspire me :: Muut keskustelualueet :: Yleinen keskustelualue-
Siirry: