Inspire me
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


We stand right here so come and fuckin' get us.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Venytyksist ja muuta höpöttellyy

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Repsu

Repsu


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 13.05.2013
Paikkakunta : Juankoski

Venytyksist ja muuta höpöttellyy Empty
ViestiAihe: Venytyksist ja muuta höpöttellyy   Venytyksist ja muuta höpöttellyy EmptyLa Toukokuu 18, 2013 2:33 pm

Tein tos ite venytyksii:3 nyt korvas vaan 3mm. ja toisen venytän kuha saan oman venyn kaverilta takas..(tuskin ees palauttaa) en tehny mistään massoista vaan iha muovailuvahasta Very Happy 1,5h on ollu jo kuivumas ikkunalaudal->ei viel ees kuivat :d varmaan huomenna pääsen testaa :3 ja samal tein sormuksen...tein liian ison..ei pysy oiken sormis mut rakastuin siihen <3 :3 onko teil venyi?tai ootteks muuten lävistettyjä?mitä mieltä ootte venytyksistä tai lävistyksistä yleensä?
Takaisin alkuun Siirry alas
freyan

freyan


Viestien lukumäärä : 32
Join date : 12.05.2013
Ikä : 31

Venytyksist ja muuta höpöttellyy Empty
ViestiAihe: Vs: Venytyksist ja muuta höpöttellyy   Venytyksist ja muuta höpöttellyy EmptyLa Toukokuu 18, 2013 2:39 pm

Mulla on molemmissa korvissa venytys ♥ Vasemman puoleisessa 8mm ja oikeassa 6mm, mutta se pitäis venyttää kans kasiin. Tähän vasempaan jätän tälläsen spiraalin(?), mutta oikeanpuoleiseen ajattelin laittaa plugin tai tunnelin.

Lävistetty olen muutenkin, snakebitet löytyy naamasta killumasta. :'D Lisää haluaisin ehdottomasti!

Tatuointiki löytyy nilkasta ja niitäki tulee lisää aikanaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Repsu

Repsu


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 13.05.2013
Paikkakunta : Juankoski

Venytyksist ja muuta höpöttellyy Empty
ViestiAihe: Vs: Venytyksist ja muuta höpöttellyy   Venytyksist ja muuta höpöttellyy EmptyLa Toukokuu 18, 2013 2:46 pm

joo itekki aattelin ainaski 6mm:) ja ite halusin aika paljon lävärei :'d mut porukat:/
joo mä haluisin smmosen kissa tatuoinnin meijän kuollest ja tärkeimmäst kissast </3
Takaisin alkuun Siirry alas
Repsu

Repsu


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 13.05.2013
Paikkakunta : Juankoski

Venytyksist ja muuta höpöttellyy Empty
ViestiAihe: Vs: Venytyksist ja muuta höpöttellyy   Venytyksist ja muuta höpöttellyy EmptyLa Toukokuu 18, 2013 2:49 pm

tietääkö kukkaan sitä massaa mistä voi tehä venytyksii yms..?: D
Takaisin alkuun Siirry alas
Chris

Chris


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 07.05.2013

Venytyksist ja muuta höpöttellyy Empty
ViestiAihe: Vs: Venytyksist ja muuta höpöttellyy   Venytyksist ja muuta höpöttellyy EmptyLa Toukokuu 18, 2013 3:29 pm

haluisin molempii korvii 10mm Very Happy

lävistyksii ei oo ku kielikoru (ja korvissa yhteensä neljä mutta mun logiikalla ne ei oo lävistyksiä Very Happy).haluisin naamaan vaikka mitä koruja mutta koska vanhemmat ja harrastus nii ei oikee voi ottaa.. :/

tatuointejaki haluaisin.ja paljon!:3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pretttygirlsdonteat.blogspot.fi/
ciuciupie




Viestien lukumäärä : 14
Join date : 07.05.2013
Ikä : 33
Paikkakunta : peiton alla

Venytyksist ja muuta höpöttellyy Empty
ViestiAihe: Vs: Venytyksist ja muuta höpöttellyy   Venytyksist ja muuta höpöttellyy EmptyLa Toukokuu 18, 2013 4:09 pm

mulla oli 10 mm venytys mutta otin sen pois noin vuosi sitten ja se on onneks palautunu, näyttää vaan vähä revenneeltä reiältä. : ) mun mielestä joku sano, että siitä valkosesta saven tapasesta vois tehä venytyskoruja, mut en välttämättä suosittelis tekee, koska niistä tulee painavia ja sit se reikä venyy alaspäin. naamassa mulla on bridge ja septum, kielessä myös koru ja vch:kin löytyy. mulla on ollut ennen keskilabret ja poski - niistä jäljellä kaameat reiät naamassa, ja ens kuussa meen laittaa medusan. ja tatskoja on kohta yhden hihan verran + muutamia pieniä yksittäisiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Repsu

Repsu


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 13.05.2013
Paikkakunta : Juankoski

Venytyksist ja muuta höpöttellyy Empty
ViestiAihe: Vs: Venytyksist ja muuta höpöttellyy   Venytyksist ja muuta höpöttellyy EmptyLa Toukokuu 18, 2013 5:51 pm

ok..muaki pelottaa sit jos haluun ottaa pois ja siit tulee semmonen ruma näköne:o mut en vaan sit ota poois:D joo mäki oon kuullu jostai savest mut kuulin kans et se on painavaa:D mä haluisin poskiin ja kulman ja snakebitet <3
Takaisin alkuun Siirry alas
ciuciupie




Viestien lukumäärä : 14
Join date : 07.05.2013
Ikä : 33
Paikkakunta : peiton alla

Venytyksist ja muuta höpöttellyy Empty
ViestiAihe: Vs: Venytyksist ja muuta höpöttellyy   Venytyksist ja muuta höpöttellyy EmptySu Toukokuu 19, 2013 7:43 am

jotkut lävistäjät tekee kyllä niitä korjausleikkauksia, et vaikka venyttäiski nii isoks et ei palaudu ni ei se peruuttamatonta oo (: ainaki lari larypiercingistä (tku) ja jussi paradise tattoossa (hki)
Takaisin alkuun Siirry alas
Repsu

Repsu


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 13.05.2013
Paikkakunta : Juankoski

Venytyksist ja muuta höpöttellyy Empty
ViestiAihe: Vs: Venytyksist ja muuta höpöttellyy   Venytyksist ja muuta höpöttellyy EmptySu Toukokuu 19, 2013 7:46 am

joo->kaveri leikkautti sen umpeen:D ja en varmaan ees ota sitä pois ku oon iha rakastunu<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Venytyksist ja muuta höpöttellyy Empty
ViestiAihe: Vs: Venytyksist ja muuta höpöttellyy   Venytyksist ja muuta höpöttellyy Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Venytyksist ja muuta höpöttellyy
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Inspire me :: Muut keskustelualueet :: Yleinen keskustelualue-
Siirry: